پرسش و پاسخ (10)

ضعیفمتوسطخوبعالیمحشر

ایمان نوروزیان – من به‌تازگی سیستم خود را عوض کرده‌ام. دو مشکل دارم:
۱– موقع خاموش کردن، سیستم ‌Error‌ می‌دهد. ویندوز را عوض کردم، ولی درست نشد. بعضی وقت‌ها اولی و بعضی وقت‌ها دومی و ‌Error‌های مشابه اینها را می‌دهد. البته بعد از ‌Error‌ دادن سیستم خاموش ‌می‌شود. ۲– بعضی وقت‌ها موقع روشن کردن سیستم، دستگاه در یکی از قسمت‌ها هنگ می‌کند و روشن نمی‌شود. با خاموش و روشن کردن دوباره سیستم مشکل حل می‌شود. در حین کار هم هنگ می‌کند. لطفا راهنمایی‌ام کنید. ‌ ‌

اشکال اول:
عنوان اشکال: ‌ dwwin.exe – DLL Initialization Failed‌
متن اشکال: ‌ … The application failed to initialize‌

اشکال دوم:
عنوان اشکال: ‌Explorer.exe – Application Error‌
متن اشکال: ‌… “۱۰b10003x0The instruction at “‌

پیغام خطای ‌dwwin.exe – DLL Initialization Failed‌ مربوط به خطای ‌Dr. Watson‌ در ویندوز است. شما باید وارد رجیستری شوید و سپس از مسیر زیر ‌dwwin.exe‌ را ‌Disable‌ کنید. همین طور می‌توانید با دانلود ‌dwwin.exe‌ این مشکل را برطرف کنید.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows
‌NT\CurrentVersion\AeDebug
در مورد خطای دوم ‌۲ Service Pack‌ به بعد را روی سیستم خود نصب کنید. از یک برنامه ‌Registry Fixer‌ استفاده کنید.
رم و هارد سیستم خود را کنترل کنید. در صورت امکان عیوب بدسکتور هارد خود را برطرف کنید.

محصولات بخش فروشگاه

مهدی سیفی– برنامه دیپ فریز را اشتباهی نصب کردم. هیچ جور هم پاک نمی‌شود. کیبورد را غیرفعال کرده، نمی‌توانم ویندوز جدید نصب کنم..
چنانچه ‌CD‌ نصب آن را در اختیار دارید، می‌توانید با اجرای آن و شروع مراحل نصب، گزینه ‌Uninstall‌ را انتخاب کنید. در غیر این صورت می‌توانید از نرم‌افزار کوچک و کاربردی ‌Undeepfreeze‌ برای غیرفعال کردن ‌Deep Freeze‌ استفاده کنید. ‌ راه دیگری که توصیه می‌کنیم تنها در صورت نیاز از آن استفاده کنید، این است که سیستم را خاموش کنید و باتری پشتیبان را از روی مادربورد بردارید.
سپس با جسمی رسانا دو قسمت فلزی محل قرارگیری باتری را به هم اتصال دهید. مدتی (حدود ۵ دقیقه) صبر کنید. سپس سیستم را بدون باتری روشن کرده و دوباره خاموش کنید. حال باتری را در جای خود قرار دهید و سیستم را راه‌اندازی کنید.

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ (5)

منصور آیراتین– وقتی متنی را همرا با عکس‌هایش از یک صفحه اینترنتی کپی و به درون مایکروسافت ورد پیست می‌کنم، عکس‌ها را نشان نمی‌دهد. چطور می‌شود کاری کرد که عکس‌های داخل متن نیز نشان داده شود؟ و همچنین موقع چاپ عکس‌ها نیز چاپ شوند.
عکس‌ها به‌دلیل حجم بیشتری که نسبت به متن دارند زمان بیشتری برای دانلود شدن از اینترنت صرف می‌کنند.
بنابراین چنانچه مدتی صبر کنید عکس‌ها نیز به صفحه ورد کپی می‌شوند. البته می‌توانید در هر زمان با کلیک راست بر روی عکس و ذخیره آن بر روی سیستم خود آنها را بر روی سیستم خود داشته باشید و سپس درون متن ‌Insert‌ کنید.

داود قاسمی – فایل ‌ekrn.exe‌ از نود۳۲ را که باعث بالابردن پردازش ‌CPU‌ می‌شود را چگونه می‌توان پاک کرد؟
این فایل همان‌طور که می‌دانید از پردازش‌های آنتی‌ویروس ‌۳۲ Nod‌ است که مورد نیاز این نرم‌افزار نیز هست. ‌۳۲Nod‌ را اجرا کنید و کلید ‌۵F‌ را بزنید. به دنبال ‌Real-Time File System Protection‌ بگردید. زیر عبارت ‌Scan On‌ تیک گزینه‌های زیر را بردارید:
‌File Open‌
‌File Creation‌
‌Diskette Access‌
در برخی موارد ویروس‌ها و بدافزارهایی نیز با همین نام اطلاعاتی از سیستم شما به اینترنت ارسال می‌کنند. این فایل‌های در پوشه ‌۳۲ System‌ وجود دارند. بعد از پاک کردن آنها سیستم را با آنتی‌ویروس قوی جستجو کنید و سیستم را دوباره راه‌اندازی کنید.

4 دیدگاه برای “پرسش و پاسخ (10)

  1. سلام من کافی نت دارم روی سیستم ها فریز نصب کردم ولی هر دو روز در میان ویروسی میشه مشکل از کجاست.

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      یکی از بهترین نرم افزارهای فریز ، برنامه Deep Freez میباشد
      اساس کار اینگونه برنامه ها به این صورت میباشد که با تعیین درایوهایی در برنامه با هر بار ریست شدن سیستم کلیه تغییرات صورت گرفته بر روی آن درایوها نادیده گرفته شده و درایوها مانند زمان نصب برنامه بدون تغییر می ماند
      معمولا درایو C که درایو سیستم میباشد را در برنامه تعریف مینمایند تا از ویروس در امان بماند.

  2. من روی سیستمم دیپ فریز نصب کردم و متاسفانه پسورد اونو فراموش کردم و نمی خواهم ویندز عوض کنم مرا راهنمایی کنید

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      برنامه Anti Deep Freez و فیلم آموزشی استفاده از برنامه را میتوانید از آدرس زیر دریافت کنید.
      دریافت Anti Deep Freez

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *